بهره برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل در نیمه اول امسال به بهره برداری می‌رسد.

محمد اهلی گفت: پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و پیش بینی پالایش ۲۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در حال اجراست و تلاش می‌شود در موعد مقرر افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین درباره پروژه آماده سازی معابر و خیابان‌های فاز سوم شهرک صنعتی ۲ اردبیل می گوید: این پروژه به مساحت ۶۰ هکتار با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال از پارسال آغاز شده و پیش بینی می‌شود در صورت تامین اعتبارات لازم، این فاز از شهرک در سال آتی آماده واگذاری به متقاضیان شود.

به گفته او، شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار دارای امکاناتی از قبیل؛ آب، برق، گاز، فیبر نوری، پست ۲۳۰ کیلوولت، ایستگاه آتش نشانی، تصفیه خانه فاضلاب و مراکز خدماتی است که به شرکت خدماتی واگذار شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه این شهرک دارای ۶۶۰ قرارداد حق بهره برداری با سرمایه گذاران است، گفت: تاکنون ۲۹۰ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح شده‌اند و بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ نفر در این شهرک صنعتی اشتغال دارند.

اهلی درباره توسعه ناحیه صنعتی نوجه‌ده نمین می گوید: این ناحیه با مساحت ۲۲ هکتار در شهرستان نمین قرار گرفته و دارای امکانات؛ آب، برق، گاز و مخابرات است که تملک و طرح توسعه ۶ هکتاری این ناحیه در مراحل پایانی خود قرار دارد.

به گفته او، این ناحیه دارای ۴۲ قرارداد حق بهره برداری با سرمایه گذاران است که ۲۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری بوده و بیش از ۲۰۰ نفر در آن اشتغال دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.