معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ارائه تسهیلات بهسازی و نوسازی ناوگان عمومی مسافر در استان خبر داد.

ابوالفضل صفری گفت: برای بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی نیز ضرورت دارد نوسازی انجام پذیرد که با توجه به تحریم‌ها و افزایش قیمت خودرو، بسیاری از رانندگان نمی‌توانند این هزینه سنگین را متحمل شوند؛ بنابراین در این راستا و در این مقطع تسهیلات تبصره ۱۸ جهت بازسازی ناوگان درنظر گرفته شد.

در راستای اجرای ابلاغیه سازمان متبوع درخصوص دستورالعمل اجرای جزء ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشوربا موضوع بازسازی ناوگان فرسوده اتوبوس ومینی بوس وتکمیل مجتمع‌های خدماتی رفاهی، با توجه به حجم بالای فرسودگی ناوگان عمومی در استان انجام می‌پذیرد.

به گفته صفری با توجه به تشکیل جلسات متعدد با صنوف و کارشناسان مرتبط اطلاع رسانی به مشمولین طرح دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ از طریق سامانه با تصویب کمیته استانی مقرر شد که به تعداد ۱۲۵ ناوگان مینی بوس  ۱۱۹ میلیارد ریال و ۱۶ دستگاه اتوبوس ۳۵ میلیارد ریال و ۳ واحد مجتمع خدماتی رفاهی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال (جمعا ۱۴۴ طرح به مبلغ کل ۱۷۴ میلیارد ریال) تسهیلات تعلق گیرد.

او می‌گوید: ارسال لیست متقاضیان از طرف مدیریت بانک ملی استان به ۵ شعبه پایلوت (تنکابن، آمل، بابل، ساری وبهشهر) انجام می‌پذیرد.

۳۰۳ نفر تاکنون در سامانه t۱۸.rmto.ir جهت دریافت تسهیلات تبصره ماده ۱۸ ثبت نام کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.