رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یک کلاهبردار رایانه‌ای با بیش از ۱۵۰ شاکی خبر داد.

حجت الاسلام اکبری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی ناشناس، برای این متهم در دادسرای عباس آباد با عناوین اتهامی جعل سند رسمی، استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری رایانه‌ای به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد تومان پرونده‌ای تشکیل شد که تاکنون بیش از ۱۵۰ شاکی داشته است.

او می‌گوید: این متهم با نصب دستگاه اسکیمر روی خودپرداز بانک‌های ملی در شهر‌های تهران، کرج، قزوین، رشت، آمل، بابل، نوشهر، سلمانشهر و سایر شهر‌ها اقدام به سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی افراد کرده و پس از به دست آوردن رمز حساب‌ها از طریق تعبیه دوربین شخصی در خودپرداز‌ها با کپی اطلاعات برروی کارت عابر بانک با کارت ملی جعلی به طلافروشی‌های سراسر کشور مراجعه و اقدام به خرید طلا می‌کرد.

به گفته حجت الاسلام اکبری پس از انجام تحقیقات واقدامات لازم، هویت متهم شناسایی و این فرد در زنجان دستگیر و با صدور قرار تامین و بازداشت موقت روانه زندان تنکابن شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با هشدار به متخلفان وافرادی که به هرنحو با هدف سودچویی ازمردم کلاهبرداری می‌کنند، گفت: دستگاه قضایی استان مجدانه پیگیر این موضاعات است و با خاطیان برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار