لغو یک چهارم پرواز‌ها در فرودگاه شارل دوگل فرانسه

در پی اعتصاب کارکنان فرودگاه شارل دوگل پاریس در اعتراض به پایین بودن دستمزدها، حدود یک چهارم پرواز‌های روز پنجشنبه در این فرودگاه لغو شد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده است بین ساعات هفت تا چهارده روز چهارشنبه، شمار پرواز‌های خود را کاهش دهند.

این در حالی است که بسیاری از فرودگاه‌های اروپایی نیز طی روز‌های اخیر به علت کمبود نیرو با مشکلات فراوانی در مدیریت مسافران روبرو شده اند.

برونو لو مایر، وزیر دارایی فرانسه نیز امروز (چهارشنبه) گفت: روند تورم قیمت‌ها در این کشور چند هفته دیگر و احتمالا چند ماه دیگر ادامه خواهد یافت.

او گفت: فرانسوی‌هایی که دستمزدشان توسط کارفرمایشان برای مقابله با تورم افزایش می‌یابد، مشمول پرداخت مالیات بیشتر نخواهند شد. ما قصد داریم مالیات را بر اساس میزان تورم تنظیم کنیم و برای افرادی که به حقوقشان اضافه می‌شود، اضافه مالیات تعیین نکنیم. این تصمیم برای بالا بردن توان خرید حقوق بگیران برای مقابله با تورم اتخاذ شده است.

تنظیم میزان مالیات بر اساس سطح تورم اتفاق جدیدی نیست. از سال ۱۹۶۹، شاخص تعیین مالیات هر ساله به استثنای سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ بر اساس میزان تورم به روز می‌شود. فرانسه امسال با چالش‌های مالی و مالیاتی مهم مواجه است، زیرا طی ماه‌های اخیر، تورم به سطحی بی سابقه از سال ۱۹۸۰ رسیده است.

حداقل در آمد مشمول مالیات در فرانسه مبلغ ۱۰۲۲۵ یورو در سال برای افراد مجرد است. میزان مالیات برای درآمد‌های پایین، ۱۱ درصد و برای درآمد‌های بالا، ۴۵ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آفرین مردم فرانسه آفرین همینطور به اعتصابتون ادامه بدید این حق شماست ...
آخرین اخبار