مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید خدمت رسانی به ایثارگران را در اولویت قرار دهند گفت: دستگاه‌های دیگر گمان می‌کنند که تنها بنیاد متولی ایثارگران است، اما این قشر متعلق به یک نهاد نیستند.

 علیرضا شهسواری گفت: کمترین حق ایثارگران و خانواده شهدا بر سر دیگر دستگاه‌ها دیدار با آن‌ها است.

او گفت: ما محتاج به ایثارگران هستیم و در عین حال با دیدار آن‌ها ادای دین می‌کنیم و کمترین کار دستگاه‌ها دیدار و رساندن این پیام به ایثارگران است که به یاد آن‌ها هستیم.

شهسواری گفت: در این دیدار‌ها از معنویت ایثارگران بهره و روحیه گرفته و از ایستادگی آن‌ها درس بگیریم و اهمیت امنیت و استقرار کنونی را بهتر درک کنیم.

به گفته او:  اشتغال بزرگترین مشکل ایثارگران است که اگر هم افزایی و همپوشانی دستگاه‌ها وجود نداشته باشد ممکن نیست گره مشکلات ایثارگران باز شود.

شهسواری می گوید: هدف ما توانمندسازی ایثارگران است، اما در مجموع عملا اتفاق نیافتاده و مقدور هم نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: جامعه ایثارگری محجوب به حیا است و با کمبود‌های خدمات رسانی به آن‌ها می‌سازد.

شهسورای گفت: به ازای هر ۳۰۰ ایرانی یک نفر شهید شده و به ازای هر ۱۴۰ ایرانی یک نفر جانباز شده است تا این کشور پا برجا و مستقل بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: ساخت فیلم و مستند از موضوعات یا شهدای شاخص در استان‌ها برای اولین بار امسال در دستور کار قرار گرفته است و سهمیه برای استان هم در نظر گرفته شده است.

او گفت: امروز قدرت‌های رسانه‌ای و فرهنگی تاکتیک‌ها و شیوه‌های خود را به روز کرده و تغییر می‌دهند و در جنگ نرم دشمنان بسیار ظریف کار می‌کنند بنابراین تاکتیک‌های جنگ نرم در کشور هم باید تغییر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار