مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید خدمت رسانی به ایثارگران را در اولویت قرار دهند گفت: دستگاه‌های دیگر گمان می‌کنند که تنها بنیاد متولی ایثارگران است، اما این قشر متعلق به یک نهاد نیستند.

 علیرضا شهسواری گفت: کمترین حق ایثارگران و خانواده شهدا بر سر دیگر دستگاه‌ها دیدار با آن‌ها است.

او گفت: ما محتاج به ایثارگران هستیم و در عین حال با دیدار آن‌ها ادای دین می‌کنیم و کمترین کار دستگاه‌ها دیدار و رساندن این پیام به ایثارگران است که به یاد آن‌ها هستیم.

شهسواری گفت: در این دیدار‌ها از معنویت ایثارگران بهره و روحیه گرفته و از ایستادگی آن‌ها درس بگیریم و اهمیت امنیت و استقرار کنونی را بهتر درک کنیم.

به گفته او:  اشتغال بزرگترین مشکل ایثارگران است که اگر هم افزایی و همپوشانی دستگاه‌ها وجود نداشته باشد ممکن نیست گره مشکلات ایثارگران باز شود.

شهسواری می گوید: هدف ما توانمندسازی ایثارگران است، اما در مجموع عملا اتفاق نیافتاده و مقدور هم نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: جامعه ایثارگری محجوب به حیا است و با کمبود‌های خدمات رسانی به آن‌ها می‌سازد.

شهسورای گفت: به ازای هر ۳۰۰ ایرانی یک نفر شهید شده و به ازای هر ۱۴۰ ایرانی یک نفر جانباز شده است تا این کشور پا برجا و مستقل بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: ساخت فیلم و مستند از موضوعات یا شهدای شاخص در استان‌ها برای اولین بار امسال در دستور کار قرار گرفته است و سهمیه برای استان هم در نظر گرفته شده است.

او گفت: امروز قدرت‌های رسانه‌ای و فرهنگی تاکتیک‌ها و شیوه‌های خود را به روز کرده و تغییر می‌دهند و در جنگ نرم دشمنان بسیار ظریف کار می‌کنند بنابراین تاکتیک‌های جنگ نرم در کشور هم باید تغییر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.