مومی وند مدیر عامل شرکت تولید کننده سوغات زیارت گفت: تقریبا نیمی از سوغاتی که زائران از مشهد با خود میبرند ارتباطی با فرهنگ رضوی ندارد و به همین دلیل گروه تولیدی ما به سوی تولید محصولاتی مرتبط با فرهنگ رضوی روی آورده است.
او گفت: کسانی که به مشهد میآیند از همه قشر هستند. باید محصول همه پسند باشد و محصولات کاربردی معمولا فروش بهتری دارد به همین دلیل ما در این مجموعه تلاش کردیم به صورت حرفهای وارد بازار سوغات زیارت بشویم و محصولاتی تولید کنیم که برگرفته از محتوای دینی و زائر و زیارت باشد.
مومی وند گفت: این محصولات از لحاظ فرمی نیز برگرفته از نقوش و آرایههای بصری حرم مطهر رضوی باشد و تا کنون توانسته ایم تقریبا ۲۵ محصول با موضوع فرهنگ رضوی را روانه بازار کرده ایم.