استان کرمانشاه یکی از هدف‌های جذاب برای گردشگران و مسافران/فعالیت ۹ شرکت هواپیمایی

استاندار کرمانشاه، با اشاره به ظرفیت‌های متعدد تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری استان گفت : استان کرمانشاه یکی از هدف‌های جذاب برای گردشگران و مسافران است و در عین حال از دیرباز مسیر تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات بوده است.

بهمن امیری‌مقدم گفت : شکوفایی این ظرفیت‌ها نیازمند توسعه قابل‌توجه ناوگان هواپیمایی و زیرساخت‌های فرودگاهی است که در این زمینه انتظار مردم و مسئولان استان از وزارت راه و شهرسازی یک انتظار و مطالبه جدی و پیگیرانه است.

به گفته استاندار کرمانشاه کرمانشاه هزینه‌های زیادی از دوران دفاع مقدس تاکنون در مسیر حفظ انقلاب اسلامی تقدیم کرده و دچار عقب افتادگی‌هایی شده است که جبران این هزینه‌ها و فداکاری‌ها خواسته بحق مردم استان و وظیفه بزرگ مسئولان خواهد بود.

 افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان ضروری است.

طرح بهسازی و توسعه باند فرودگاه کرمانشاه در دست اجرا است، خواستار افزایش تعداد پرواز‌ها تا سقف ممکن در شرایط فعلی و با هدف خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان کرمانشاهی شدیم.

۹ شرکت هواپیمایی فعالیت دارد

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه گفت : اکنون ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه فعالیت می‌کنند و پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس، شیراز، ساری، تبریز و بالعکس انجام می‌شود.

بیاتی گفت : این فرودگاه هم‌اکنون با بهره گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات ناوبری و دارا بودن سیستم ils (آی ال اس) به صورت ۲۴ ساعته آماده سرویس رسانی است، در بخش ایمنی و آتش نشانی فرودگاه کرمانشاه به روزترین تجهیزات دنیا را در اختیار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.