نخستین دوره مدیریت قایقرانی بادبانی به میزبان کیش

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران گفت: نخستین دوره مدیریت قایقرانی بادبانی ۲۲ تا ۲۶ خرداد به میزبانی هیئت قایقرانی منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد.

علیرضا سهرابیان با اشاره به برگزاری مجموعه کارگاه‌های آموزشی قایقرانی بادبانی به میزبانی هیئت قایقرانی منطقه آزاد کیش، گفت: این نخستین دوره مدیریت قایقرانی بادبانی در تاریخ ورزش ایران است و تحت نظر فدراسیون جهانی و با همکاری مستقیم کنفدراسیون قایقرانی بادبانی آسیا در ایران برگزار خواهد شد.

او گفت : مقدمات برگزاری این دوره آموزشی از حدود سه ماه گذشته آغاز شد و با هماهنگی‌های لازم با کنفدراسیون قایقرانی بادبانی آسیا، پس از ارزیابی‌های فنی، از ۲۰ شرکت‌کننده با داشتن سابقه فنی، تخصصی و کارشناسی حوزه قایقرانی بادبانی دعوت شد تا در این دوره تخصصی شرکت کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران گفت: همچنین از بهترین ورزشکاران ملی کلاس‌های دینگی نیز در این دوره آموزشی دعوت شده است تا نسل آینده مدیران قایقرانی بادبانی ایران را تشکیل دهند.

سهرابیان درخصوص دوره آموزشی قایقرانی بادبانی در کیش گفت : این دوره آموزشی توسط آقای عبدالرحمن ارشد، نائب رئیس کنفدراسیون قایقرانی بادبانی آسیا و از مدرسان ارشد فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد.

او گفت: آقای عبدالرحمن ارشد یکی از معدود افسران بین‌المللی فدراسیون جهانی قایقرانی بادبانی در غرب آسیا هستند.

نخستین دوره مدیریت قایقرانی بادبانی از ۲۲ تا ۲۶ خرداد به میزبانی هیئت قایقرانی منطقه آزاد کیش و در مجموعه مارینا کیش برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.