ثبت نام بیش از ۳۰۰۰ نفر در آزمون‌های ورود به حرفه اشتغال در شمال سیستان و بلوچستان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان از ثبت نام ۳۳۲۴ نفر برای آزمون‌های ورود به حرفه برای دریافت پروانه اشتغال خبر داد.

 

ابوالفضل مهدیار در گفتگو با ایسنا- اظهار داشت: ۲۵۶۴ آقا و ۷۶۰ خانم برای دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، معماران تحربی و همچنین کارشناس رسمی ماده ۲۷ در تیرماه و شهریور ماه سالجاری به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: این متقاضیان در آزمون رشته‌های مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک به رقابت می‌پردازند.

مهدیار گفت: تعدادی از متقاضیان برای آزمون کارشناس رسمی ماده ۲۷ و تعدادی نیز متقاضی ورود به حرفه مهندسی، کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی  سیستان و بلوچستان گفت: آزمون رشته معماری در صلاحیت طراحی، روز پنج شنبه مورخ ۲۳ تیرماه و سایر رشته‌ها در نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار