برنامه تخصصی «جوانه‌ها» با اجرای نوجوانان در زمینه فرهنگ، هنر و ادب روی آنتن شبکه فرهنگ می‌رود.

مریم قاسمی تهیه‌کننده و مشاور محتوایی برنامه «جوانه‌ها» در رادیو فرهنگ گفت: برنامه تخصصی «جوانه‌ها» برای اولین‌بار است که در زمینه فرهنگ، هنر و ادب نوجوانان و با اجرای آن‌ها روی آنتن شبکه فرهنگ می‌رود. 

این برنامه سه سال است با هدف آشنایی نوجوانان به حوزه‌های فرهنگ و هنر از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. در این هفته به نحوه صحیح برنامه‌ریزی نوجوانان در تابستان پرداخته و از شنوندگان نوجوان پرسیده می‌شود که چه برنامه‌ای برای تعطیلات تابستان دارند. 

به گفته قاسمی، مخاطبان اصلی این برنامه نوجوانانی هستند که در حاشیه‌ و دور از شهر‌های بزرگ قرار دارند و به دلیل کمبود امکانات، ارتباط کمتری با ادبیات، فرهنگ و هنر دارند. 

این برنامه با اجرا و سردبیری نوجوانان روی آنتن می‌رود و از نوجوانانی که علاقه‌مند به همکاری با برنامه هستند، دعوت می‌شود که پیام خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۵۵۸ ارسال کنند.

در حال حاضر، ۱۲ نوجوان با این برنامه همکاری می‌کنند و محوریت برنامه با اندیشه نوجوانان پیش می‌رود. «جوانه‌ها» پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

پیش از این، محمد صادق باطنی، مدیر شبکه امید در نشست خبری گفته بود، ساخت انیمیشن در حوزه نوجوانان مورد غفلت مدیران شبکه بوده و انیمیشن‌های ژاپنی بخش زیادی از سبد مصرف نوجوانان را پر کرده‌اند.

برچسب ها: انیمیشن ، نوجوانان ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.