سخنگوی وزارت خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بانیان قطعنامه اخیر آژانس علیه ایران مستقیما مسئول تبعات بعدی هستند، پاسخ ایران قاطع و متناسب است.

آقای سعید خطیب‌زاده در ادامه آورده است: آمریکا و سه کشور اروپایی با تلاش برای پیش‌برد یک قطعنامه برآمده از سومحاسبه و مشاوره غلط علیه کشوری با شفاف‌ترین برنامه هسته‌ای صلح آمیز در جهان، اغراض کوته بینانه خود را فراتر از اعتبار آژانس قرار دادند.

ساعتی پیش هم آقای محمدرضا غائبی سرپرست نمایندگی ایران در آژانس تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام را شدیدا محکوم و اعلام کرد که ایران اقدام مقتضی را انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ در جریان بررسی قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی عضو برجام (آلمان، فرانسه و انگلیس) به همراه آمریکا با موضوع درخواست از ایران برای همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، این قطعنامه امشب با ۳۰ رأی موافق، ۲ رای مخالف روسیه و چین و ۳ رای ممتنع هند، پاکستان و لیبی به تصویب شورای حکام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
اینقدر مس مس کردیم تا قطنامه صادر شد حالا مانند سنگ در چا چهل تا عاقل باید سنگ از چا در بیاورند حالا انرژی مان صرف این سنگ بشود چرا کسانی که نمی توانند کشورهای دیگر را بپیچانند برای مذاکره نفرستادید یک عده ادم بی ارزه رفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
بی عرضه درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
ها ها ها ...

نوچه بازهای عالم..
دیگه وقت این "بهانه های بچه گانه " گذشته ...
غارتگرهای بین المللی ،
دیگه در ایران به هیچ نتیجه ای نمیرسید



((( بگردید به خانه هایتان)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
کفگیرشون خورده ته دیگ...
کم آوردن
دوباره دارن طلبکاربازی و دبه بازی در می آرن...


کور خوندین
ما ،
ایران ایرانی ،
"تا آخر ایستاده ایم"

هیهات من الذله
آخرین اخبار