نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص بودجه از سوی بیمه سلامت، معلولان در استان بیمه می‌شوند.

سید جلیل میرمحمدی گفت: قرار است بودجه‌ای از سوی بیمه سلامت به منظور بیمه معلولان هزینه شود که به دنبال راهکاری برای هزینه کرد این بودجه هستیم.

او می گوید: از معاونان می‌خواهم طرح‌های پیشنهادی خود در حوزه آسیب‌های اجتماعی و افراد دارای معلولیت را در اختیار بنده قرار دهند تا در مجلس پیگیری کنم. 

به گفته او مجتمع آموزشی فرهنگی شیرکوه سازمان بهزیستی کشور در نیر یک مجموعه بسیار خوب و کاملی است که بحث‌های تفریحی، فرهنگی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: هفت کیلومتر جاده خاکی از نیر تا این مجموعه نیازمند زیرسازی و آسفالت است که مقرّر شد با شروع به کار اداره کل راه سازی برای جاده عبوری نیر، نسبت به زیرسازی کامل و آسفالت این هفت کیلومتر نیز اقدام شود.

این موضوع را  میرمحمدی در جلسه شورای معاونان بهزیستی استان مطرح کرد.

رضا ابهت سرپرست بهزیستی استان یزد گفت: بهزیستی سازمانی خدماتی و مردم نهاد است که وظیفه خدمت رسانی به شریف‌ترین بندگان خدا را دارد.

او می گوید: ۲۹ هزار معلول با ۳۷ هزار نوع معلولیت تحت پوشش بهزیستی در استان یزد هستند.

به گفته او  جامعه هدف بهزیستی در دو بخش حمایتی و پیشگیرانه خدمات دریافت می‌کنند.

ابهت گفت: خدمات پیشگیرانه بهزیستی در دو فصل پیشگیری اولیه در قالب آموزش به گروه‌های مختلف با موضوع پیشگیری از معلولیت ها، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است و در پیشگیری ثانویه هم خدمات مشاوره‌ای و درمان ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
هیچ چیز بغیر از شفا یافتن فرزند اونارو خوشحال نمیکنه