آقای میعاد صالحی گفت: ساعت ۸ ونیم صبح مسیر مشهد_یزد بازگشایی شد. دیروز از ساعت ۱۲ شب تا ساعت ۴ و نیم صبح به علت ماسه گیر بودن این مسیر ریلی، پیمانکاران بخش خصوصی مشغول ماسه گیری و تراورس در این مسیر بودند و صبح بعد از اتمام کار موقت اعلام کردند که خط باز است و پیش از این حادثه هم قطار باری و قطار دیزلی از این مسیر عبور کرده بود.
او میگوید: این سوال باقی مانده و در حال بررسی است که چرا راننده بیل مکانیکی به نحوه غیرطبیعی بخشی از بیل مکانیکی را روی خط قرار میدهد که باعث برخورد با شیشه لوکوموتیوران شود؟
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: در تحقیقات اولیه سرعت غیرمجاز لوکوموتیوران مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد، برای عبور از این بلاک، سرعت لوکوموتیوران غیرمجاز بوده و بعد از برخورد با بیل مکانیکی، همین سرعت غیرمجاز بر شدت آن افزوده است. از راننده بیل مکانیکی و لوکوموتیوران تست هوشیاری گرفته شد که آزمایش لوکوموتیوران مشکلی نداشت، اما متاسفانه تست هوشیاری راننده بیل مکانیکی هر دوبار مثبت بود.
دیروز در مسیر ریلی مشهد_یزد یک قطار ۱۰ واگنی به علت برخورد با بیل مکانیکی واژگون شده که بر اثر آن تعدادی از هموطنان کشته و مصدوم شدند.
این کارگاه مگر مسئول نداشته ؟
۵.۵ صبح بیل در نیم متری خط چه میکرده
#راننده گیج و گاگول اعدام باید گردد
#راننده گیج و گاگول اعدام باید گردد
زیرا جان بیگناهان و عزیزانی که در بین ما نیستند گرفت آنهم با گیج بازی و نفهمی و گاگول بازی و نادانیش
و همین فردا دوباره همه چیز خوب و فراموش شده میره تا حادثه بعدی و عزای عمومی و عذر خواهی و دستگیری پرتقال فروش و...
مسوول راننده لوکوموتیو است ،
چون به جای بیل مکانیکی هر حادثه دیگر ممکن بود ،
و راننده مسسول حفظ موقعیت است ،
پیمان اشراقی.