وضعیت نامشخص استفان کری برای چهارمین فینال NBA

حضور استفان کری ستاره مصدوم تیم بسکتبال گلدن استیت در چهارمین دیدار فینال NBA برابر تیم بوستون سلتیکس هنوز نامشخص است.

بامداد امروز (پنجشنبه) در سومین بازی از مسابقات فینال لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (NBA)، تیم بوستون سلتیکس میزبان گلدن استیت وریرز بود که موفق شد این تیم را با نتیجه ۱۱۶-۱۰۰ شکست دهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.

علاوه بر باخت گلدن استیت در بازی فینال سوم NBA، زنگ خطر برای این تیم نیز به صدا درآمد، زیرا در اواخر این مسابقه که نتیجه تقریباً قطعی شده بود، استفن کری ستاره این تیم دچار مصدومیت شد و با صلاحدید مربی از میدان بیرون آمد.

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی وقتی از کری در مورد آسیب دیدگی اش سوال شد، او گفت که پای چپش آسیب دیده و دقایقی با درد بازی کرده است، و افزود قصدش این است که در بازی چهارم که روز جمعه (بامداد شنبه به وقت ایران) در سالن تی دی گاردن بوستون، ماساچوست برگزار می‌شود، شرکت کند.

کری گفت: "حالم خوب خواهد شد. بدیهی است که کمی درد دارم، اما خوب می‌شوم. امروز (پنجشنبه) خواهیم دید وضعیت چطور است و برای جمعه شب (بامداد شنبه) آماده خواهم شد. فکر نمی‌کنم که بازی را از دست بدهم. از ۴۸ ساعت آینده استفاده می‌کنم تا آماده شوم. "

کری با مجموع ۳۱ امتیاز بهترین گلزن این بازی بود.

استیو کر سرمربی گلدن استیت هم نخواست جزئیات بیشتری درباره مصدومیت برترین پرتابگر سه امتیازی تاریخ بسکتبال بدهد.

کر گفت: "مصدومیت او را مجبور به ترک بازی نکرد، بلکه من او را در حالی که دو دقیقه مانده بود و ۱۴ امتیاز عقب بودیم از زمین بیرون آوردم، زیرا نمی‌توانستیم به بوستون برسیم. پنجشنبه (امروز) درباره وضعیت او اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.

خبر بد برای گلدن استیت این است که برخلاف بقیه سری‌ها، این تنها زمانی است که بین بازی‌ها فقط یک روز استراحت وجود دارد و همین امر زمان بهبودی «سر آشپز» (لقب کری) را محدود می‌کند.


بیشتر بخوانید 

  • لوکا دانچیچ بهترین بازیکن قرن بیست و یکم

برچسب ها: nba ، دنیای ورزش ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار