مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: پزشکان باید از نوشتن دارو‌ها و تصویربرداری اضافی و خدمات غیرضرور جهت بیماران بپرهیزند.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: پزشکان باید از نوشتن دارو‌ها و تصویربرداری اضافی و خدمات غیرضرور جهت بیماران بپرهیزند و تمام پرداخت‌ها در حوزه روستاییان نیز به روز باشد تا ماندگاری پزشکان را در پی داشته و خدمات بیشتر و بهتری به بیمه‌شدگان ارائه شود.

او گفت: خدمات دولت سیزدهم به بیمه شدگان باید به صورت عادلانه بوده و عدالت محوری سرلوحه کار‌ها قرار گیرد و نگاه بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان نگاه امید و آرامش است تا بسیاری از مشکلات بیمه شدگان مرتفع شود.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: تمام پرداخت‌ها به موسسات درمانی در بخش خصوصی و دولتی تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام شده تا بیمه شدگان عزیز بیمه سلامت در مراکز درمانی مشکل دریافت خدمات نداشته باشد.

به گفته ناصحی افرادی که تاکنون موفق به دریافت بیمه سلامت همگانی در کشور و در استان سیستان و بلوچستان نشده اند می‌توانند با مراجعه به سایت‌های بیمه سلامت به صورت رایگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

 ناصحی گفت: سراوان اولین شهرستان جهت دسترسی بیمه روستاییان به بخش خصوصی می‌باشد و بیمه سلامت برای اولین بار در کشور ۷۰ درصد تعرفه بخش خصوصی بیمه شدگان این شهرستان را پرداخت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۳:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
جامعه پزشکی کشور از متن جامعه فاصله معناداری به موازات فاصله دلار از ریال گرفته است.
آخرین اخبار