اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در بندرعباس

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور خادمان حرم مطهررضوی در بندرعباس برگزار می‌شود.

 رجبیان دبیر ستاد مراسمات دهه کرامات و مسئول برگزاری پانزدهمین جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیرسایه خورشید استان هرمزگان گفت: چند روزی است که سه کاروان از خادمین حرم مطهررضوی در قالب کاروان‌های زیرسایه خورشید در سه محور مرکز، شرق و غرب استان به اجرای برنامه‌های امام رضایی می‌پردازند و تلاش کرده‌ایم با حضور کاروان خدام و پرچم مقدس بارگاه منور حضرت رضا علیه‌السلام حال و هوای صحن آقا را در نقاط مختلف استان تداعی کنیم.

او گفت: هدف اصلی برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید توسعه صحن و سرای معنوی حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و ترویج زیارت از راه دور است و در این راستا بیش از ۲۵۰ برنامه در سراسر استان در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌اللملی زیرسایه خورشید استان هرمزگان گفت: یکی از برنامه‌‌های اصلي جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید اجتماع بزرگ امام رضایی ها در بندرعباس است که این اجتماع با حضور پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام و خادمین حرم مطهر رضوی در آستان مقدس امامزاده سید مظفر علیه السلام در روز جمعه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

او گفت: از عموم مردم امام رضایی شهرستان بندرعباس دعوت می‌کنیم که با حضور خود در این اجتماع عظیم با امام رئوف تجدید بیعت کنند.

رجبیان گفت: یکی از اهداف اصلی این اجتماع بزرگ اعتراض و محکوم کردن توهین بدخواهان به ساخت مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و نمایش ارادت مردم به حضرت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.