با حضور خدّام حرم رضوی

خراسان جنوبی میزبان پرچم خورشید است

خادمان حرم امام هشتم در قالب کاروان زیر سایه خورشید در خراسان جنوبی حاضر شده اند و مردم نیز توفیق زیارت از راه دور امام رضا (ع) را کسب کرده اند.

چند روزی می‌شود که کاروان زیر سایه خورشید در خراسان جنوبی حاضر شده است.

اعضای این کاروان خادمان حرم امام رضا (ع) هستند که به مناسبت دهه کرامت، عطر و بوی رضوی را در جای جای خراسان جنوبی پراکنده می‌کنند.

زیارت از راه دور توفیقی است که به سبب حضور خدّام رضوی نصیب مردم می‌شود.

زائر از راه دور امام هشتم شدم

یکی از اهالی شهرستان طبس در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس گفت: خوشحال هستم که توانستم پس از مدتی، با بوسه به پرچم امام رضا (ع)، زائر از راه دور امام شوم.

او گفت: چند ماهی می‌شود که نتوانسته ام به مشهد بروم و دلتنگ حرم بودم، اما با آمدن خادمان، گویا امام رضا (ع) پیش من آمده و خوشحالم کرده است.


بیشتر بخوانید


یکی از پرستاران نیز گفت: از امام رضا (ع) باید تشکر کنم که توفیق بوسه بر پرچمش را نصیب و روزی من کرد.

او گفت: من و تعداد دیگری از پرستاران به واسطه مشغله زیاد کاری نتوانسته بودیم در زمان شیوع کرونا به مشهد برویم، اما حالا میزبان خادمان امام هشتم شده ایم.

پایبندی مردم به اعتقادات دینی

حجت الاسلام یاوری مبلّغ اعزامی کاروان زیرسایه خورشید در خراسان جنوبی گفت: به منطقه مرزی درح آمده ایم و استقبال مردم از این کاروان، نشان دهنده عشق و ارادت مردم به ساحت امام رضا (ع) است.

او گفت: دشمنان باید بدانند که این حضور به معنای پایبندی مردم به معنویت و اعتقاداتشان است.

حجت الاسلام فاطمی دیگر روحانی کاروان زیر سایه خورشید نیز گفت: به عیادت حادثه دیدگان قطار مشهد – یزد رفته ایم و در بیمارستان، با مصدومین گفتگو کرده ایم.

دو کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم امام رضا (ع)، از ابتدای دهه کرامت در خراسان جنوبی حاضر شده و تا پایان این دهه نیز در استان حضور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.