معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب گفت: ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستا‌های دورافتاده و محروم کشور در قالب جهاد آبرسانی اختصاص یافته است

مجید آقازاده حبشی در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در این راستا حدود ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستا‌های محروم کشور در قالب جهاد آبرسانی و انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن (ع) در نظر گرفته شده که تاکنون هفت هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

او افزود: مدت اجرای این طرح را در قرارداد مذکور ۲/۵ سال است و اجرای این طرح عظیم نیاز به حمایت، نظارت و همکاری دستگاه‌های مربوطه و نمایندگان مجلس دارد.

آقازاده می گوید: نیروی خوبی برای اجرای این طرح بسیج شده و قرارگاه امام حسن (ع) توسط چهار بخش بسیج سازندگی، نیروی زمینی، نیروی دریایی و قرارگاه خاتم این کار را در سطح کشور انجام می‌دهند.

آقازاده گفت: باید همت همگانی را در به ثمر رسیدن طرح های محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستا‌های محروم به کار گیریم و به ثمر نشستن اینگونه پروژه‌ها را سرعت بخشیم.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: امروز مدیریت توزیع و مصرف آب نیازمند بهره‌گیری از روش‌های نوین است و البته در این مسیر اصحاب رسانه ضمن آگاهی بخشی به عموم می‌توانند همکار ما باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.