بیش از ۶ هزار متر مربع از ساخت و ساز‌های غیرمجاز منطقه تل کوهک جهرم قلع و قمع شد.

حسن زمانی گفت: برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز عملیات قلع و قمع ساخت‌وساز‌های غیر مجاز منطقه تل کوهک به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی با حضور یگان حفاظت زمین‌های کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان جهرم انجام شد.

او گفت: در این عملیات ۶ هزار و ۵٠٠ متر مربع از زمین‌های کشاورزی با تخریب دیوارکشی ها، برداشتن کانکس و آزادسازی به وضعیت اولیه بازگشت.

زمانی گفت: حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولید کشاورزی و مهمترین منبع تأمین و حفظ امنیت غذایی جامعه، از مهمترین اولویت‌های مدیریت جهاد کشاورزی است.

او گفت: زمین‌هایی با قابلیت کشاورزی به عنوان بستر همه فعالیت‌های تولیدی، نبض تولیدات گیاهی کشور است و صیانت از آن امنیت غذایی جامعه را دربردارد و هرگونه دست‌درازی به یکپارچگی اراضی استقلال کشور را در امنیت غذایی نشانه می‌گیرد.

زمانی با اشاره به اینکه مأموران حفاظت اراضی کشاورزی حضور فعال دارند و به صورت مستمر گشت‌زنی انجام می‌شود، عنوان کرد: قطعاً مردم نیز بهترین مدافعان اراضی کشاورزی هستند.

او گفت: یگان حفاظت شهرستان گزارش‌های مردمی سامانه تلفنی ۱۳۱ را با جدیت پیگیری و با هرگونه ساخت‌وساز بدون اخذ مجوز با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی طبق قانون برخورد می‌شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار