خطیب جمعه کرمان چند نرخی و تورم قیمت‌ها در کف بازار را معضلی در جامعه برشمرد و از دادستانی خواست هر چه بیشتر بر قیمت‌ها نظارت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تسلیت حادثه قطار، به خانواده‌ها و بازماندگان، ضمن، تاکید بر برخورد با مقصران، از مسئولان خواست با دقت بیشتری انجام وظیفه کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

او با بیان اینکه دشمن بدنبال هویت زدایی از انقلاب است، گفت: باید مراقب هویت انقلاب باشیم و یکی از شیوه‌های، هویت زدایی، تخریب و فراموشی هویت امام و ترویج فرهنگ‌ها و شیوه‌های زندگی غربی، القا وجود بن بست در کشور و ترویج ناامیدی است.

خطیب جمعه کرمان چند نرخی و تورم قیمت‌ها در کف بازار، را معضلی در جامعه برشمرد و ضمن تشکر از دادستانی در خصوص برخوردها، بر تداوم هر چه بیشتر برخورد‌ها و کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تبریک ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام، حضور خدام حامل پرچم رضوی را در آیین نماز جمعه خیر مقدم گفت و به گوشه‌هایی از زندگی پر برکت آن امام پرداخت و توجه به اقشار مختلف مردم و مردمی بودن را از خصوصیات بارز امام رضا(ع) برشمرد و گفت:لقب امام رئوف، هم برگرفته از مردمی بودن ایشان است.

او مبارزه با ظلم و ستم و نرفتن زیر بار ظلم، را دیگر خصوصیات امام هشتم برشمرد و گفت:امام رضا علیه السلام تلاش کردند که هم امامت را به مردم بشناسند و هم امام را، جایگاه ارزنده امام، جایگاهی والاست و آن امام همواره به مردم توصیه می‌کردند که راه را گم نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، با بیان اینکه وجود نازنین و مرقد متبرک امام هشتم در ایران افتخاری است می گوید: اما برخی همواره به شیوه‌های مختلف به ائمه و ساحت مقدسشان، توهین می‌کنند و نباید اجازه بروز چنین رفتاری از سوی برخی افراد داده شود.

او با تشریح جایگاه امام در جامعه، امام را روح انقلاب و جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت : انقلاب برگرفته از روحیات و تفکرات ارزشمند امام خمینی است و لازم است که منش، راه، تفکرات و شخصیت امام همواره مد نظر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار