نخست وزیر عراق در سالروز سقوط شهر موصل اعلام کرد باید از حوادث این شهر و جنایات گروه تروریستی داعش درس گرفت تا تروریسم ریشه کن شود.


 مصطفی الکاظمی امروز (جمعه) به مناسبت هشتمین سالروز سقوط شهر موصل به دست گروه تروریستی داعش در ژوئن ۲۰۱۱۴ میلادی در توییتر خود نوشت: «حوادث موصل و اسپایکر در هشت سال گذشته را فراموش نمی‌کنیم. در آن حوادث درس‌ها و عبرتی برای ما وجود دارد تا از اشتباهات گذشته تکرار نشود».

به گزارش الفرات، نخست وزیر عراق گفت: «حقیقتا حفظ عراق و التیام زخم‌های آن شجاعت می‌خواهد.ننگ و شکست از آن داعشی هاست و پیروزی و مقابله با تروریسم و افراط گرایی، از آن عراقی ها.»

گروه تروریستی داعش ابتدا به موصل، مرکز استان نینوی و دومین شهر بزرگ عراق واقع در ۴۰۰ کیلومتری بغداد پایتخت این کشور حمله کرد و این شهر را به تصرف خود درآورد و از آنجا به سوی دیگر مناطق پیشروی کرد و سرانجام این شهر با مقابله نیرو‌های عراقی و الحشدالشعبی پس از ۴ سال از چنگ تروریست‌ها آزاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۸:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
جناب الکاظمی شما تا میتوانید از امریکا فاصله بگیرید. امریکا شرم و حیا ندارد. برای رسیدن به اهداف خود از خدای خودش که شیطان و اسراییل است کمک میگیرد. امریکا تخم تفرقه است. دور از شتر بخواب و خواب اشفته مبین. ایران و عراق نهایتا همسایه هستند و امنیت عراق امنیت ایران است. هر وقت عراق نا امن باشد سراسر ایران نا امن خواهد بود و بالعکس. تمام عقب ماندگی ها قابل جبران هستند و اینده از ان ما دو همسایه خواهد بود. ولی امریکا برای ما خیری نخواهد داشت و کلش ضرر است. عراق کشوری قدرتمند و بشدت مقاوم است و دارای منابع طبیعی بی مثیل است. علی الله فلیتوکل المتوکلون. اینده مال ما دو همسایه است و امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. الی الامام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
تو همه تیرای برق و بالای همه ساختمونای موصل باید دوربین مدار بسته کار گذاشته بشه
آخرین اخبار