خاش به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان خاش به کمک همه مردم، معتمدین، متنفذین، ائمه جمعه، نمایندگان و مسوولان تبدیل به یک کارگاه سازندگی شده که امیدواریم تا پایان دوره چهار ساله دولت سیزدهم ادامه پیدا کند.

حسین مدرس خیابانی گفت:  در مرحله اول تلاش‌ها بر این بود که همه پروژه‌ها شروع شود؛ چون تعداد زیادی از پروژه‌ها به دلیل کمبود منابع و به دلیل بعضی از مشکلات منطقه متوقف شده بود، اما اکنون خوشبختانه در مرحله‌ای هستیم که سرعت روند اجرای پروژه‌ها شدت گرفته است.

او گفت: پروژه گازرسانی به ۹۳روستای شهرستان خاش که در دهه فجر توسط رییس جمهور انجام شد؛ هم‌اینک گازرسانی و خط لوله ۶۳ روستا از ۹۳ روستا به اتمام رسیده و ضمن اینکه با تلاش فرماندار و نماینده مردم خاش یک متمم نیز به این قرارداد اضافه شد که بر اساس این متمم از تعداد ۹۳ به ۱۲۰ روستا گازرسانی افزایش یافته لذا امیدواریم با روند پیش روی این پروژه تا هفته دولت و نیمه اول سال تمامی این روستا‌ها گازرسانی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص گازرسانی به شهرستان خاش  گفت: با پیگیری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط شاهد گازدار شدن خود شهرستان خاش و به ویژه کارخانه سیمان خواهیم بود که بر این اساس علاوه بر بخش خانگی در فعالیت‌های اقتصادی، گلخانه‌ای و مرغداری‌ها نیز رونق ایجاد خواهد شد و تبعات مربوط به بخش قاچاق سوخت نیز کاهش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار