امام‌جمعه شهر بوشهر:

راه‌اندازی مرکز غربالگری و تشخیص سرطان در بوشهر تسریع شود

امام‌جمعه شهر بوشهر گفت: راه‌اندازی مرکز خیر ساز غربالگری و تشخیص سرطان استان بوشهر باتوجه به نیاز ضروری مردم باید سرعت پیدا کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با اعضای هیأت مدیره انجمن خیریه امدادگران عاشورا گفت: بدون شک فعالیت‌های خیریه در حوزه سلامت به‌عنوان صدقه جاریه و باقیات‌الصالحاتی ارزشمند است.

او می‌ گوید: برای استان بوشهر باوجود صنایع عظیم که ازنظر منابع مالی کمبودی در آن وجود ندارد نداشتن حتی یک مرکز برای تشخیص سرطان زیبنده نیست.

امام‌جمعه شهر بوشهر با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی در تلاش برای انجام تعهدات خود در احداث و تجهیز مرکز غربالگری سرطان اعلام کرد که با همت خیرین در ساخت و راه‌اندازی این مرکز، کاهش آمار سفر‌های درمانی مردم استان بوشهر برای تشخیص و درمان سرطان به خارج از استان امکان‌پذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد که وزارت نفت در دوران کرونا برای تأمین اقلام دارویی کمک‌های قابل‌تقدیری به مردم استان بوشهر انجام داد، این ظرفیت و توان باید برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت استان بوشهر نیز ادامه داشته باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های خیریه برای کمک به دردمندان جامعه عنوان کرد که امروزه برای نهادینه شدن وقف سلامت در جامعه باید به شکل مناسبی فرهنگ‌سازی شود.

نشست اعضای هیأت مدیره انجمن خیریه امدادگران عاشورا با نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد. در ابتدای این نشست دکتر احمد یزدان‌پناه، مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا، به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته این انجمن پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.