دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان دستگیر شدند و سه قبضه سلاح در منطقه عشایری "سرکشتی " این شهرستان کشف شد.

فضل اله منصوری گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه در منطقه عشایری "سرکشتی داربید" دلفان، بلافاصله تیم‌هایی از یگان امداد، پلیس‌های تخصصی و پاسگاه انتظامی محل به سرپرستی فرماندهی انتظامی این شهرستان در محل حاضر شدند.

وی می گوید: پس از حضور ماموران و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۲ خانواده عشایری بعلت اختلاف بر سر چرای دام بصورت مسلحانه با یکدیگر درگیر شدند که سه نفر از طرفین درگیری شامل یک زن و ۲ مرد به قتل می‌رسند، سه نفر دیگر به وسیله سلاح گرم از ناحیه پا مجروح شده و ۶۰ راس گوسفند نیز تلف شده اند.

فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: فرمانده انتظامی استان نیز در محل حاضر شد و دستورات لازم را به منظور پیشگیری از گسترش و ادامه درگیری صادر کرد همچنین ۶ نفر از عاملان نزاع که پس از شناسایی متواری بودند طی چند عملیات دستگیر، شدند و سه قبضه سلاح شامل ۲ قبضه جنگی کلاش و یک قبضه شکاری از آنان کشف شد.

منصوری با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته و حضور پلیس، امنیت در این منطقه برقرار است، گفت: برخی افراد بجای تمکین به قانون با اقدام خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که متاسفانه باعث بروز حوادث تلخ و ناگوار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.