استاندار قزوین گفت: به منظور تسریع در ساخت مسکن، مدیران دستگا‌ههای اجرایی، زمین‌های مازاد خود را در اختیار طرح نهضت مسکن قرار دهند.

محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای تأمین مسکن گفت: زمین‌های مازاد در اختیار دستگاه‌های دولتی باید بدون قید و شرط در اختیار اجرای طرح جهش تولید و تأمین مسکن قرار گیرد.

 با توجه به محدودیت منابع مالی لازم است از ظرفیت‌های موجود بهترین بهره وری را داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مسکن ملی، راهکار دولت در تامین مسکن اقشار میان درآمدی و کم درآمدی است، گفت: هدف از اجرای این طرح، خانه دار شدن خانواده‌های کم درآمد است و ما در دفاع از حقوق مردم هیچگونه کم کاری و کوتاهی را نمی‌پذیریم.  

وی با اشاره به شناسایی متقاضیان واجد شرایط، اضافه کرد: پالایش نهایی متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد ماه در استان مشخص و روند معرفی به بانک‌ها برای افتتاح حساب انجام شود.  

استاندار با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان صورت گیرد، خاطر نشان کرد: از این رو باید تمامی متقاضیان و واجدان شرایط ظرف مدت ۱۰ روز، پایش و تعیین تکلیف شوند.

اعلایی فرمانداران را مسئول اصلی پروژه مسکن در شهرستان‌ها ذکر کرد و افزود: مطالبات و مصوبات در راستای اجرای طرح مسکن ملی باید کاملا اجرا شود و مدیران دستگاه‌ها باید در شهرستان‌ها به فرمانداران پاسخگو باشند.

دستگاه‌های خدمات رسان باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا شاهد تکرار برخی تجربیات مسکن مهر نباشیم.

برگزاری جلسات منظم شورای مسکن به جهت تسریع در روند اجرای این طرح، در دستور کار قرار دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار