معاون فرهنگی وآموزشی بنیادشهید وامور ایثارگران استان زنجان گفت:ثبت‌نام دانش‌آموزان شاهدوایثارگر در مدارس شاهد تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

اجاقی گفت: مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در مدارس شاهد زنجان  پایه هفتم دوره اول متوسطه از ۲۱ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه از اول لغایت ۲۰ تیر ماه است.

او می گوید: ۲۲ مدرسه شاهد در استان زنجان وجود دارد که به تفکیک در مقطع ابتدایی ۹ باب، در مقطع متوسطه اول ۸ باب و در مقطع متوسطه دوم ۵ مدرسه مشغول به فعالیت هستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد از طریق سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir انجام می‌شود و دانش‌آموزان با ورود به این سامانه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود و درج اولویت‌های ثبت‌نامی اقدام کنند.

او می گوید: دستورالعمل ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با توجه به تغییرات صورت گرفته در سامانه سیدا و سایت اداره‌کل شاهد بارگذاری شده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنند.

اجاقی گفت: جلوگیری از اعمال نفوذ، صرفه‌جویی در زمان، تسهیل در ارائه خدمات و رعایت عدالت از مهمترین اهداف ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در مدارس شاهد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.