فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

علیرضا دلیری گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در یک واحد صنفی در محله شریعتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی واحد تولیدی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کاشناسان ارزش آن به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

۴۸۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از کشف ۴۸۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

هوشنگ مبارکی گفت: پس از اطلاع ماموئران پلیس آگاهی از وجود تعداد زیادی لوازم آرایشی - بهداشتی قاچاق در یک واحد صنفی، بازرسی‌های لازم به عمل آمد.

ماموران در بازرسی‌های صورت گرفته که پس از کسب مجوز قضائی انجام شد ۴ هزار و ۸۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی - بهداشتی قاچاق به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف یک تن روغن خوراکی قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو گفت: با تلاش پلیس یک تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

کیومرث شهبازی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته یک تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف ۱۹۳ فقره سرقت درکرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۱۹۳ فقره سرقت در هفته گذشته توسط ماموران پلیس خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۱۶۴ سارق دستگیر و ۱۵ قاچاقچی کالا دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حدود ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف ۸ قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و یک هزار و ۸۳۴ معتاد متجاهر جمع آوری شد.

۱۳ قبضه سلاح غیرمجاز با تلاش ماموران پلیس کشف و توقیف ۲۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.