آغاز نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های چهارمحال و بختیاری+تصاویر

در راستای هوشمندسازی یارانه نان در استان چهارمحال و بختیاری نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های این استان آغاز شد.

آقای منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اینکه تمام نانوائیها به این دستگاه مجهز شدند، دریافت یارانه به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوائیها پرداخت خواهد شد .

به گفته وی با این طرح تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می شوند تمام تراکنش ها قابل رصد است و در مرحله بعد هر نانوا بر اساس پخت نانی که انجام می دهد یارانه نان را دریافت خواهد کرد .

منزوی می گوید: فروش کیلوئی نان در شهرستان لردگان طرحی آزمایشی و نتایج در حال بررسی است؛ چون قرار است تمام نانوائی ها به دستگاه کارت خوان به صورت عددی مجهز شوند بهتر است تمام نانوائی ها از یک روش مشترک استفاده کنند.

آقای ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: تمام نانوائیها در سطح استان، به مرور دستگاه کارت خوان را دریافت خواهند کرد و پس از تکمیل طرح مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در پخت نان اجرا خواهد شد .

وی می گویدبا اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت؛ جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی ها است

به گفته ابراهیمی، در این طرح، برای نانوائیها هم مبلغ 15 درصد تشویقی در نظر گرفته شده است که در پایان همان روز پس از فروش نان، به حسابشان اضافه می شود .


بیشتر بخوانید


آقای نعمت الله تقی زاده مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: در این طرح قیمت نان هیچ تغییری نخواهد داشت و قیمت های قبلی در نانوائی ها اعمال می گردد .

به گفته وی قانونمند و نظام مند کردن سیستم نانوائیهای کشور و جلوگیری از هدر رفت آرد از اهداف این طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار