صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با تولید و پخش برنامه‌های متنوع، سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه به استان را، پوشش خبری و تصویری گسترده‌ای داد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، معاونت سیمای جهان بین با پخش ۳۰۰ دقیقه برنامه‌های ارتباط زنده با فرودگاه شهرکرد و پخش سخنرانی رئیس جمهور، نشست شورای اداری، دیدار با اقشار مختلف مردم، نشست خبری، نماهنگ‌های سفر، برقراری ارتباط تصویری با استودیو زنده جهان بین، ۲۵۰ مورد زیرنویس، همچنین پخش ۱۴۵ دقیقه برنامه‌های زنده شب‌های بام ایران، روز نو و زیر یک سقف با حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه را از شبکه استانی پخش و پوشش تلویزیونی داد.

معاونت صدای مرکز با تولید و پخش ۱۱ ساعت برنامه، سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه را انعکاس داد.


بیشتر بخوانید


پخش زنده دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم و نشست شورای اداری استان، ارتباط با خبرنگاران آزاد شهرستان ها، پخش ویژه برنامه‌های صبح و زندگی، چه حال چه خبر، پیک روز و عصر و روشنا، از اقدامات این معاونت بود.

گزارش‌های خبری معاونت خبر برای پوشش و انعکاس برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت همراه، با ظرفیت ۱۶ گروه خبری متشکل از همکاران مرکز و خبرنگاران آزاد در مرکز استان و شهرستان‌ها شامل: ۱۶۹ خبر مکتوب، ۳۳ گزارش تصویری به مدت ۱۱۰ دقیقه، ۱۸ گزارش رادیویی به مدت ۳۰ دقیقه، شش بخش خبری رادیویی به مدت ۶۵ دقیقه، ۹ بخش خبری تلویزیونی به مدت ۲۵۰ دقیقه و انتشار ۱۴۳ پست در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بود.

معاونت فضای مجازی با انتشار ۷۸ خبر و چهار کلیپ تصویری در بستر‌های مختلف فضای مجازی مرکز و استان، دو قطعه اینفوگرافیک از مهمترین محور‌های سخنان رئیس جمهور، ایجاد صفحه اختصاصی خبر‌ها در سایت مرکز، بارگذاری ۱۶۴ پست محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام+سروش)، انتشار چهار قطعه فیلم کوتاه به مدت هشت دقیقه در آپارات، تولید پنج گزارش تولیدی با محوریت مهمترین مشکلات استان با عنوان «ذره بین» برای پیگیری در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت، این سفر را در بستر‌های فضای مجازی، پوشش و انعکاس وسیع داد.

معاونت فنی مرکز با دو واحد سیار، دو دستگاه SNG، دو دستگاه لینک ماکرویو پرتابل، ۱۶ نفر نیروی انسانی، از ساعت ۰۵:۰۰ بامداد تا ۲۲:۰۰ به مدت ۶۰۰ دقیقه، برنامه‌های سفر ریاست جمهوری شامل مراسم استقبال در فرودگاه شهرکرد، دیدار با اقشار مختلف مردم، نشست شورای اداری و خبری را به صورت زنده، پوشش داد.

گفتنی است در تاریخ ۱۹ خرداد ماه، ریاست جمهور به همراه تعدادی از وزیران کابینه به چهارمحال و بختیاری سفر کردند و از نزدیک با اقشار مختلف مردم و مسئولان استان، دیدار و گفتگو داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار