عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد جلب رضایت آمریکا مانع بزرگ فراروی حل مشکلات لبنان است.

شیخ نبیل قاووق گفت:. تصمیم آمریکا تشدید شرایط برای در تنگنا قرار دادن لبنان در عرصه اقتصادی و مالی با هدف تسلیم شدن در برابر مطالبات اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: نجات کشور از طریق برگزاری مراسم‌های نمایشی و جلب رضایت آمریکا انجام نمی‌شود. مانع بزرگ فراروی حل مشکلات آمریکاست و این بحران به سبب تسلیم شدن در برابر خواسته و اراده آمریکا، طولانی و عمیق شد و ادامه سیاست گدایی و جلب رضایت آمریکا یک نتیجه خواهد داشت و آن، سرعت گرفتن فروپاشی کشور است.

او گفت: لبنان پس از برگزاری انتخابات پارلمانی، با فرصت واقعی برای ورود به مسیر راه حل‌ها مواجه است. نقشه راه با تسریع در انجام وظایف آغاز می‌شود، زیرا زمانی برای از دست دادن فرصت‌ها وجود ندارد. مردم لبنان از نزاع بین گروه‌ها خسته شده اند و می‌خواهند روند نجات سریع انجام شود.

عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که مقاومت ضرورت راهبردی برای ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن و حمایت از وطن، عزت و کرامت و ثروت آن است و همگرایی عربستان و رژیم صهیونیستی تهدید مستقیم برای لبنان، فلسطین و سوریه و همه ملت‌های شریف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار