پنجمین کمپ لذت بازی‌سازی به همت مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از ۱۱ تیر آغاز می‌شود.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت: کمپ لذت بازی‌سازی فرصتی برای یادگیری و تجربه و تیم‌سازی برای جوانان ۱۸ سال به بالاست که علاقه‌مندان به بازی‌سازی می‌توانند در این دوره بدون نیاز به دانش قبلی، به سادگی اصول گرافیک و انیمیشن را بیاموزند و بدون نیاز به دانش کدنویسی با یک موتور بازی‌سازی کار و با ساختن سه مینی‌گیم جذاب، حال و هوای بازی‌سازی را تجربه کنند.

جواد راستی می‌گوید: این کمپ تا سوم شهریور ادامه دارد و جوانان علاقه مند می‌توانند بازی‌سازی در رشته‌هایی مانند تئاتر و سینما، نیاز به تخصص‌های مختلف از جمله فنی، هنری، طراحی، تبلیغات و ... تجربه کنند.

به گفته او کلاس‌ها به‌صورت حضوری و عملی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سایت تخصصی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود و همراه داشتن ماسک و ضدعفونی‌کننده شخصی الزامی است. مدرسان دوره نیز از بین بازی‌سازان باتجربه اصفهان انتخاب شده‌اند.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت:در این دوره، ۶۴ ساعت آموزش‌های جذاب و مفید بازی‌سازی به همراه ۲۲ ساعت تجربه کار تیمی به مدت هشت هفته (روز‌های زوج از ساعت ۹ تا ۱۳) ارائه می‌شود که در بخش آموزش ۱۴ ساعت هنر دو بعدی و فتوشاپ، ۶ ساعت انیمیشن، ۲۴ ساعت کار با زیرموتور BOLT یونیتی و ۲۰ ساعت کارگاه‌های متنوع در حوزه تیم‌سازی و طراحی و تبلیغات و درآمدزایی و ارائه و بازی‌های رومیزی و موسیقی با مدرسان مجرّب برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.