نمایشگاه «رواق رضوی» در جایگاه نماز جمعه شهر بوشهر

نمایشگاهی به مناسبت دهه کرامت و تقارن با میلاد امام رضا (ع) با عنوان «رواق رضوی» در جایگاه نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

نمایشگاه «رواق رضوی» که با بازدید آیت الله صفایی بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همراه بود برای ارائه خدمات رایگان به‌همت کانون‌های خدمت رضوی استان و همچنین معرفی و آشنایی عموم مردم با این نهاد در جایگاه نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

مهران خورده بین، معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به اجرای همزمان نمایشگاه «رواق رضوی» در مراکز شهرستان‌های استان گفت: این طرح در دهه کرامت به منظور معرفی خدمات کانون‌های خدمت رضوی این استان به عموم مردم برگزار شد.

او می‌گوید: نمایشگاه «رواق رضوی» شهرستان بوشهر متشکل از ۹غرفه شامل غرفه‌های سلامت، خانواده و بانوان، کتاب و کتابخوانی، محصولات فرهنگی، مشاوره‌های مددکاری، مشاوره‌های حقوق، مشاوره دینی و همچنین غرفه کانون قرآن عترت بود که با استقبال نمازگزاران و خانواده‌ها همراه شد.

خورده بین همچنین به بازدید آیت الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اشاره و  عنوان کرد که طی بازدید‌های صورت گرفته، سر رابطین هر کانون به تفکیک و تفصیل به ارائه گزارشاتی از نحوه عملکرد کانون‌ها و شرح وظایف محوله پرداختند و توصیه‌هایی نیز برای بهبود فرآیند خدمات رسانی کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از زبان نماینده، ولی فقیه در استان دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.