استاندار فارس در سفر رسمی خود به شهرستان خرم‌بید، پس از دیدار محمد طا‌ها آرمند نوجوان فداکار خرم بیدی از درمان رایگان این نوجوان قهرمان خبر داد.

محمد هادی ایمانیه و هیئت همراه در بیست و ششمین سفر رسمی خود به «شهرستان خرم‌بید» سفر کرد.

ایمانیه ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و تشکر از مهمان نوازی مردم شهرستان خرم بید و مسئولین، گفت: دیدار از خانواده معزز شهدا وظیفه دولتمردان است و امروز از خانواده معظم شهید فرهمند از محیط بانان برجسته استان برای ابراز حمایت از عزیزان محیط بان بازدید شد.

استاندار فارس دیدار خود با محمد طا‌ها آرمند نوجوان فداکار خرم‌بید را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: تمامی مراحل درمان این نوجوان فداکار در بیمارستان امیر المومنین (ع) شیراز رایگان انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در فارس، بازدید از بیمارستان قادرآباد را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: طی دوماه آینده کارگاه ساخت فاز توسعه بیمارستان قادر آباد تجهیز می‌شود.

او گفت: برای تامین پانسیون بیشتر برای پزشکان متخصص خدمتگذار حاضر قول مساعدت داده شد.

دکتر ایمانیه در ادامه از حمایت حضور پر رنگ پزشکان متخصص در قادر آباد و خرم بید خبر داد.

استاندار فارس گفت: معدن چاه مرغی پس از سال‌ها فعالیت امروز با روش جدید آغاز به کار کرد، عمده فایده این معدن به مردم شهرستان خواهد رسید و خدمات اجتماعی وسیع و اشتغال بیشتر را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر عدم خام فروشی محصولات معدنی، گفت: کنسرسیوم از بین صاحبین معادن و صنایع پایین دستی برای جلوگیری از خام فروشی تشکیل می‌شود تا اشتغال بالاتر، ارزش افزوده بیشتر و افزایش سهم توسعه شهرستان صورت گیرد.

ایمانیه بازدید از هنرستان فرزانگان شهر صفاشهر را مورد توجه قرار داد و گفت: تجهیزمورد نیاز هنرستان با کمک به آموزش و پرورش انجام می‌شود تا شاهد استفاده هنرجویان مهر ماه آینده باشیم.

او گفت: تجهیزات بیشتر توسط دانشگاه علوم پزشکی به بیمارستان خرم بید اختصاص داده می‌شود تا مجهز‌تر به خدمات بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار