معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: مردم می‌توانند با اسکن بارکد نانوایی گزارش تخلف را به صورت روزانه و آنلاین ارسال کنند.

پیله فروش گفت: با طراحی وزارت کشور به عنوان متولی هوشمند سازی مدیریت نان، بازرسی‌های ملی به صورت نرم افزاری صورت خواهد گرفت و این نرم افزار قابلیت دسترسی برای همه مردم رادارد به طوری که با اسکن بارکد نانوایی می‌توانند گزارش تخلف را به صورت روزانه و آنلاین ارسال و وضعیت را پیگیری کنند.

در مواردی که امکان جابجایی سهمیه آرد نانوایی‌ها پس از تخلف وجود نداشته باشد به دستور دادستان برای آن نانوایی، سرپرست موقت انتخاب می‌شود و بدین ترتیب برای اولین بار از اختیار قانونی دادستان برای مدیریت نانوایی‌ها استفاده خواهد شد.

 تا پایان سال ۱۴۰۱ نرخ مالیات بر ارزش افزوده برای واردات گندم، دانه‌های روغنی، برنج، انواع روغن خام، حبوبات شامل نخود، عدس، لوبیا، ماش، قند، شکر، گوشت قرمز، چای و همچنین نرخ مالیات بر ارزش افزوده قند و شکر تولید داخل معادل یک درصد تعیین شد.

در قیمت گذاری مرغ روند به گونه‌ای برنامه ریزی شده که هم تولیدکنندگان ضرر نکنند و هم قیمت تمام شده از قیمت اعلام شده به مردم خارج نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.