معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های شریانی و غیرشریانی استان شانه سازی و شیب شیروانی شد.

عبدالکریم اخترشناس گفت: شانه سازی ها، پاکسازی و حفظ حریم جاده‌ها، ایجاد رمپ‌های ورود و خروج استاندارد در بزرگراه‌ها که نقش مؤثری در کاهش حوادث ترافیکی دارد از جمله اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

او می‌گوید: محور‌های ساحلی بوشهر به دیر در محدوده بردخون، شیف به گناوه، دیلم به بهبهان و پیچ‌های جاشک بیشترین شانه سازی و شیب شیروانی در آن‌ها انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر  با اشاره به ارتقا ایمنی تردد و افزایش ایمنی سفر‌های جاده‌ای گفت: استان بوشهر در مجموع دارای چهار هزار و ۴۳۱ کیلومتر راه شامل ۶۷۱ کیلومتر بزرگراه، ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی، ۵۷۲ کیلومتر راه اصلی و دو هزار و ۲۴۶ کیلومتر راه روستایی است که همواره نیازمند مراقبت و نگهداری است.

اخترشناس اعلام کرد که محور‌های ارتباطی استان بوشهر به دلیل شرایط جغرافیایی و آب هوایی از جمله استان‌های است که استهلاک زودرس راه‌ها در آن شاهد هستیم، لذا بهسازی و ایمن سازی راه‌های ارتباطی یکی از اولویت‌های اصلی و مهم کاری ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.