رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: با اعلام فراخوان چهارمین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس (قلم) در کردستان علاقه‌مندان تا ۲۰ تیر فرصت دارند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

سید کمال حسینی گفت: نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای پینووس اوایل خرداد سال گذشته با محوریت اخبار و گزارش‌های منتشر شده در نشریات و خبرگزاری‌های استان در ارتباط با نوروز همین سال برگزار شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج  گفت: دومین دوره این جشنواره نیز در مهر سال ۱۴۰۰ و سومین دوره آن هم در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گفته او چهارمین دوره این جشنواره هم امسال برگزار خواهد شد و در این رقابت رسانه‌ای، خبرنگاران، روزنامه نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می‌توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال کنند.

حسینی گفت: با درخواست انجمن عکاسان خبری کردستان، بخش عکس نیز به فراخوان چهارمین دوره این رویداد فرهنگی، رسانه‌ای اضافه شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج می گوید: جایزه پینووس در یک رقابت آزاد و حرفه‌ای به انتخاب هیات داورانی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اهدا می‌شود و در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند، داوری خواهند شد.

او گفت: چهارمین دوره جایزه این رقابت به آثاری با محور‌های تولید و اقتصاد دانش بنیان و منطقه آزاد بانه و مریوان تعلق می‌گیرد که از تاریخ اول فروردین تا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، نشریات محلی، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند تا تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ آثار خود را به ایمیل جشنواره (PinosAward@Gmail.com) و یا شماره مجازی (واتس اپ) ۰۹۱۸۷۸۹۰۰۲۶ ارسال کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.