آیین رونمایی از کتاب مجموعه عکس‌های دهه ۵۰ هنرمند مهابادی در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در حال برگزاری است.

با حمایت حوزه هنری استان کردستان و مشارکت دبیرخانه شهر خلاق موسیقی سنندج، آیین رونمایی از کتاب مجموعه عکس‌های دهه ۵۰ هنرمند مهابادی استاد انور یوسفی به همراه نمایشگاه ۵۰ اثر از این مجموعه نفیس در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که با تلاش‌های هنرمند عکاس سنندجی "گلاویژ احمدی" مدیر آتلیه «ئه ژین» برپا شده است از کتاب "سال‌های ماندگار" هنرمند انور یوسفی که در برگیرنده ۱۱۰ اثر از زندگی مردمان طایفه منگور در مهاباد، سردشت و پیرانشهر در دهه ۱۳۵۰ است، رونمایی می‌شود.

استاد انور یوسفی متولد ۱۳۲۷ مهاباد است که علاوه بر عکاسی در زمینه شعر و داستان و نقاشی هم فعالیت دارد، این هنرمند عکاسی را از دوران جوانی آغاز کرد و بواسطه دوستی که با عکاس نامی امیر کاشفی و احمد وخشوری پیدا می‌کند هنر عکاسی را به صورت حرفه‌ای آغاز و آثار بدیع و ماندگاری را در طول این سال‌ها ثبت می‌کند.

نمایشگاه "سال‌های ماندگار" دومین نمایشگاه انفرادی است که تلاش‌های این هنرمند در دهه ۵۰ هجری شمسی را از یکی از معروف‌ترین طوایف منطقه مهاباد به نمایش می‌گذارد و علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۸ خرداد همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ می‌توانند با حضور در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج با بخشی از زندگی مردمان طائفه منگور آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.