مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۰۲ واحد اقتصادی بزرگ مشغول به فعالیت تولیدی و اقتصادی است.

بهروز رحیم زاده گفت: نظارت مستمری بر فعالیت این واحدهای اقتصادی انجام می شود تا در فرایند فعالیت آنها، مشکلی برای مجموعه کارگران و کارفرمایان بروز نکند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل می گوید: ۱۱ دستگاه زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان اردبیل در حالت خدمت رسانی است که شامل ارائه متنوع از قبیل خدمات قبل از تولد توسط مراکز مشاوره ژنتیک بهزیستی تا پرداخت مستمری به خانواده بازمانده بعد از فوت توسط صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی را شامل می شود.

به گفته او، صندوق بازنشستگی استان هم اینک به ۲۱ هزار نفر و صندوق تامین اجتماعی نیز به ۵۵ هزار نفر از اهالی این استان به صورت ماهانه مستمری بازنشستگی پرداخت می‌کند.

رحیم زاده شمار مددجویان سازمان بهزیستی در استان اردبیل را ۳۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هم اینک بالغ بر ۲۳ هزار نفر در استان به صورت ماهیانه از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به عضویت ۶۰ هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل می گوید: بیش از ۴۱ هزار خانوار در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

او گفت: پارسال برای بیش از یکهزار نفر از مددجویان این نهاد حمایتی در سطح استان اردبیل اشتغال ایجاد شد و  این نهادها، نقش موثری در حوزه اشتغال خانگی و خوداشتغالی دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.