رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: اردوهای جهادی خانوادگی ابتکاری زیبا در فعالیت های تربیتی و فرهنگی در استان فارس است.

اسماعیل قزل سفلی در بازدید از فعالیت‌های گروه جهادی حضرت جوادالائمه (ع) شیراز در روستا‌های خلیلی، تل گر، سرتلی، شاداب و بهرغان این شهرستان به ابتکار جالب مشارکت خانواده‌ها در اردو‌های جهادی اشاره و گفت: این رویش مبارک حرکت‌های جهادی که از دل انقلاب اسلامی به وجود آمده است هر روز بالنده‌تر می‌شود و در آن ظرفیت‌های و ابتکارات و نوآوری‌های جدیدی متولد می‌شود.

او گفت: در گذشته حرکت‌های جهادی معطوف به ایام تعطیلات و تابستان بود، اما امروزه می‌بینیم که خدمت رسانی و کار‌های جهادی در طول سال ادامه دارد و هر زمان که لازم باشد جهادگران عزیز ما پا در میدان خدمت رسانی می‌گذارند.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر به نوآوری گروه‌های جهادی در مسائل مختلف اشاره و گفت: برخی از این ابتکارات باعث رفع مشکلات و موانع و سرعت بخشی بر کار‌ها می‌شود و برخی ابتکارات نیز بر زیبایی فرهنگی و اجتماعی حرکت‌های جهادی می‌افزاید یکی از این ابتکارات همین برپایی اردو‌های جهادی خانوادگی بود که در این مناطق محروم شهرستان سپیدان توسط گروه جهادی حضرت جوادالائمه (ع) انجام شد که قابل تقدیر و تجلیل است.

قزل‌سفلی از پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در این شهرستان بازدید کرد و گفت: هم اکنون در شهرستان سپیدان ساخت ۴ مسکن، ولی نعمتان انقلاب توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است.

او گفت: خوشبختانه در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، هم افزایی خوبی بین مسئولین، نهاد‌ها و ادارات و گروه‌های جهادی در این شهرستان وجود دارد و که از جمله ویژگی‌های بسیار خوب سپاه و بسیج شهرستان سپیدان است و از طرفی با همتی که جهادگران داشته اند مردم نیز پای کار آمده اند و در این فعالیت‌ها مشارکت دارند و نسبت به مسائل جامعه و نیاز‌های همنوعان احساس مسئولیت اجتماعی کاملاً نمود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار