پولادگر: فدراسیون تنیس نمره قبولی می‌گیرد/ مشکلات مالیاتی به فاجعه تبدیل شده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون تنیس از نگاه من، نمره قبولی می‌گیرد.

محمد پولادگر در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس گفت: از نظر من فدراسیون تنیس به دلیل بستن سال مالی در پایان اسفند سال ۱۴۰۰ و برگزاری اولین مجمع فدراسیونی در سال جاری، نمره قبولی می‌گیرد.

امروز مجمع سالیانه فدراسیون تنیس به ریاست محمد پولادگر و با حضور مسئولان فدراسیون و روسای هیئت‌های استانی در مشهد مقدس برگزار شد.

او گفت: سال گذشته فدراسیون تنیس ۱۲۰ درصد از بودجه وزارت و ۲ برابر از کمیته ملی المپیک دریافتی بودجه داشته که اتفاق خوبی است. در رابطه با بحث مالیات باید این موضوع را مطرح کنم که اگر از سال اول اداره دارایی و بخش مالیاتی در خصوص عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی به فدراسیون‌ها تذکر می‌داد، طی این سال‌ها این مشکل انباشت نمی‌شد و فدراسیون‌ها با این معضل دست به گریبان نبودند. مالیات شوخی‌بردار نیست. اداره مالیات در مقابل آن سکوت نمی‌کند، اما متاسفانه به دلیل سکوت چند ساله این مشکل به فاجعه بزرگ تبدیل شده و در صورتی‌ که از ابتدا این تذکرات داده می‌شد این مشکل در سال‌های بعد تکرار نمی‌شد.

متاسفانه حتی در این مدت رییس مجامع در این خصوص دقت عملی نداشتند و حسابرس در گزارش‌ها به آن اشاره و یا تذکر ندادند. موارد پیچیده‌ای به وجود آمده که باعث شده این مشکل برای اکثر فدراسیون‌ها پیش بیاید و امیداورم این مشکل به زودی برطرف شود.

سال گذشته اداره مالیات به دلیل تکمیل نکردن اظهارنامه مالیاتی توسط فدراسیون  تنیس در سال‌های گذشته حساب بانکی این فدراسیون را مسدود کرد و مطالباتش را از حساب این فدراسیون برداشت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار