3 نفر به دلیل افشای اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

سه نفر به ظن افشای اسناد طبقه بندی شده آنلاین نظامی ارتش اسرائیل در فضای مجازی بازداشت شدند.

به گزارش تایمز آو اسراییل، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کردند سه مظنون به اتهام افشای اطلاعات محرمانه نظامی در رسانه‌های اجتماعی دستگیر شدند.

بر اساس بیانیه مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، سازمان امنیتی شین بت و پلیس این رژیم، دو غیرنظامی و یک نظامی از ۲۴ ماه مه به دلیل انتشار پست‌های حاوی اطلاعات نظامی طبقه بندی شده در رسانه‌های اجتماعی در بازداشت به سر می‌برند. صبح روز دوشنبه در دادگاه ناحیه لود برای این دو غیرنظامی کیفرخواست صادر شد و قرار است فرد نظامی نیز در دادگاه نظامی محاکمه شود.

به گفته مقامات، مظنونان برای به دست آوردن اعتبار یا محبوبیت در اینترنت بودند و این اقدام را به این علت انجام دادند و به گفته مقامات این اقدامات را تحت فشار فرد سوم و یا برای کسب منافع مالی انجام نمی‌دادند.

یکی از مظنونان غیرنظامی یک نظامی اطلاعاتی ذخیره و دیگری یک نوجوان است. این نوجوان به کسب، جمع آوری و نگهداری اطلاعات محرمانه و همچنین جرایم مربوط به انتقال این اطلاعات محرمانه متهم شد.

ارتش اسرائیل گفت که نظامی مظنون متهم به ارائه و انتشار اطلاعات طبقه بندی شده و پس از جلسه استماع به طور رسمی در دادگاه نظامی محاکمه خواهد شد.

جزئیات بیشتر مرتبط با این پرونده منتشر نشده است. سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اداره اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت که او یک ژنرال را برای بررسی کامل اقدامی واحد در مورد تقویت امنیت اطلاعات و تدوین توصیه‌هایی در این مورد منصوب خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۲:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چند روز بیشتر به سفر بایدن به سرزمین فلسطین (غصب شده به دست جهودآ) نمانده،بنت جوان فکر میکنه میتونه تاییدیه گسترش عملیاتش رو از بایدن تضمین کنه،ولی نمی دونه چه اتفاقی در انتظار خود رئیس رژیم صهیونیستی و بایدن هست،
در حقیقت همانطورکه آقای سید حسن نصرالله مقتدرانه گفتند،رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت سست تره،
رژیم صهیونیستی شاید در افکار خودشون دنبال عملیات بزرگ باشثند ولی در واقعه سیلی بزرگ رو دریافت میکنند.
آخرین اخبار