ارائه ۲۰۰ هزار خدمت به جامعه عشایری و مناطق محروم

۲۰۰ هزار خدمت به جامعه عشایری و مناطق محروم چهارمحال و بختیاری ارائه شده است.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در نهمین نشست هماهنگی کنگره شهدای عشایری کشور به میزبانی شهرکرد گفت: در قالب برگزاری کنگره شهدای عشایری کشور، ۲۰۰ هزار خدمت به جامعه عشایری و مناطق محروم استان ارائه شد.

ارزش ریالی این خدمات ۶۰ میلیارد بوده که از سوی گروه‌های جهادی ارائه شده است.


بیشتر بخوانید


گرامیداشت نام و یاد شهدا ضروری و از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

برنامه‌های این کنگره از ۲۹ خردادماه جاری و با برگزاری شب شعر و سخنرانی رئیس سازمان بسیج آغاز می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری و توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های مرتبط با کنگره شهدای عشایر در این استان است.

همچنین یک بلوار در شهرکرد به‌نام شهدای عشایر نامگذاری و رونمایی خواهد شد.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای پوشش خبری کنگره شهدای عشایری کشور

آقای حسین‌میرزایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: رصد مستمر اوضاع کمیته‌های برگزارکننده کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی این استان تا روز برگزاری در دستور کار باشد و کاستی‌ها برطرف شود.

مجاهدت‌ها برای برگزاری این کنگره قابل تقدیر است و باید شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان در این برنامه فرهنگی باشیم که حضور پرشور موجب تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.

فضاسازی برای کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری بسیار حائز اهمیت است و باید تغییر فضای شهری محسوس باشد، در فضای مجازی باید شاهد فضاسازی باشیم.

باید از ظرفیت تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی برای پوشش رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان استفاده شود، نباید تفاوتی بین رسانه‌ها باشد، از فضای شبکه شاد برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.

مادران و پدران شهدا به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند و مسائل بهداشتی در طبخ غذا و اسکان مورد توجه باشد.

از ظرفیت نیروهای اورژانس و سایر دستگاه‌های خدماتی برای ارائه خدمت در کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور استفاده شود تا کنگره‌ای در شان شهدا برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.