مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : طرح «نخلستان» ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است که متناسب با رشته آنان بازار کاری وجود ندارد و در قالب این طرح به آن‌ها در مدت ۶ ماه مهارت‌های فناوری اطلاعات (IT) و کسب و کار‌های جدید آموزش داده می‌شود.

یاور محمدی بر لزوم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه رازی در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی در حوزه دانش‌بنیان به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تأکید کرد.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه باتوجه به حضور اتباع خارجی به ویژه عراقی درحال تحصیل دردانشگاه رازی، این اداره کل در زمینه آموزش‌های مهارتی دانشجویان عراقی آمادگی کامل را دارد.

مجوز مرکز مهارت‌آموزی به دانشگاه رازی در سنوات گذشته اعطا شده در قالب طرح «کهاد» و به منظور توانمندسازی مهارتی دانشجویان، دوره‌های آموزشی معادل ۱۸ واحد درسی و ۵۰۰ ساعت آموزش مهارتی تعریف شده و هر دانشجو مهارت‌های مرتبط با رشته دانشگاهی خود را فرامی‌گیرد.

علاوه بر طرح کهاد طرح دیگری با عنوان «نخلستان» ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است که متناسب با رشته آنان بازار کاری وجود ندارد و در قالب این طرح به آن‌ها در مدت ۶ ماه مهارت‌های فناوری اطلاعات (IT) و کسب و کار‌های جدید آموزش داده می‌شود.

اجرای طرح‌های مشترک با بخش صنعت و تامین نیروی ماهر با استفاده از آموزش‌های مهارتی مربوط به حوزه نفت وگاز و پتروشیمی از دیگر محور‌های نشست با هیأت رئیسه دانشگاه رازی بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.