مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: با دریافت مجوز ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی ملایر در حال جانمایی مناسب برای کلنگ زنی این طرح درمانی هستیم.

دکتر کریم میرزایی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:با توجه به همت همکاران ما در زمان کرونا که جهادی و بسیجی وار خدمت کردند توانستیم بیماری کرونا را در شهر ملایر کنترل کنیم و از اعزام بیماران کرونایی به استان جلوگیری کردیم.

او گفت:در ایام کرونا سه دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های امام حسین و مهر مستقر کردیم که یکی از مهم‌ترین نیاز‌های ما در خدمت رسانی به بیماران کرونایی بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: ۹۷ درصد از همشهریان ملایری در برابر کرونا واکسینه شده و در حال حاظر برای افراد بالای ۷۰ سال و افراد دارای بیماری خاص دز چهارم واکسن تزریق میشود.

میرزایی گفت: از تاریخ ۳ اردیبهشت در شهرستان ملایر بیمار کرونایی که نیاز به بستری داشته باشد نداشتیم همچنین از ۱ اردیبهشت ماه سال جاری ملایر بدون فوتی کرونا بوده است.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۵۴۸۷۵ نفر در شهرستان ملایر به این بیماری مبتلا شده بودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: مجوز احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی در شهرستان ملایر توسط وزارت بهداشت صادر شده است و در حال حاضر پیگیر جانمایی مناسب برای کلنگ زنی این پروژه هستیم.

میرزایی گفت:بیمارستان ۹۶ تخت خوابی گوراب ملایر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به دنبال تامین کامل زیر ساخت‌های لازم برای بهره برداری از این بیمارستان هستیم.

او گفت:در بیمارستان مهر ملایر غربالگری سرطان در حال انجام است و به مردم ارائه خدمت میکند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: اورژانس جدید بیمارستان مهر ملایر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و درخواست تجهیزات کامل برای راه اندازی این بخش را از وزارت خانه داده ایم.

میرزایی گفت:اگر بتوانیم دانشگاه علوم پزشکی در ملایر راه اندازی کنیم جذب پزشکان فوق تخصص در زمینه‌های مختلف را پیگیری میکنیم.

او گفت:دربیمارستان دکتر غرضی ملایر پزشک متخصص قلب و ارتوپدی مستقر شده است و پیگیر احداث همراه سرا برای بیمارستان امام حسین (ع) هستیم که به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: در ملایر ۱۰ پایگاه اورژانس وجود دارد و مجوز احداث ۲ پایگاه جدید برای ارائه خدمت بهتر به مردم اخد شده است و در سال گذشته اورژانس ملایر حدود ۱۵ هزار ماموریت داشته است.

میرزایی گفت: رشته‌های فوریت‌های پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت به دانشکده پرستاری ملایر اضافه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.