سرپرست حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان تجسمی کار استان، به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، ۲۵۰ میلیون ریال کمک کردند.

آقای قائدی گفت: هنرمندان چهارمحال و بختیاری در اقدامی خیرخواهانه برای بازگرداندن لبخندی بر روی لب‌های کودکان و همسران زندانیان با برپایی نمایشگاه قاب مهربانی و فروش آثار خود بیش از ۲۵۰ میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

تطبیق فضای هنری با امر اجتماعی از اولویت‌هایی است که در این برنامه دنبال شده است.

زیر ساخت‌های هنری برای ارائه آثار هنری هنرمندان در چهارمحال و بختیاری از جایگاه خوبی برخوردار نیست و هنرمندان این استان با وجود اینکه در بیشتر رشته‌های هنری در کشور سرآمد هستند، ولی مکان مناسبی برای ارائه آثار خود ندارند که این مسئله حمایت هر چه زودتر و بیشتر مسئولین ارشد استانی برای تهیه زیر ساخت‌های اصلی، چون گالری آثار، پلاتوی نمایش و... را می‌طلبد.


بیشتر بخوانید


هنرمندان چهارمحال و بختیاری با وجود امکانات کم در بیشتر زمینه‌های هنری همیشه عِرق ملی و انسان دوستی داشته اند و عواید این رویداد فرهنگی را برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد استان اختصاص داده اند.

نمایشگاه قاب مهربانی به همت هنرمندان تجسمی کار استان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرکرد افتتاح شد.

در نمایشگاه قاب مهربانی ۶۰ اثر از ۲۴ هنرمند استان در رشته‌های نقاشی، نقاشی‌خط، خوشنویسی، تذهیب، تصویرسازی، هنرهای‌جدید و هنر‌های دیجیتال در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار