فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ تیم سارق سیم برق به ضرب گلوله پلیس و زخمی شدن یکی از آن‌ها خبر داد و گفت: این افراد به ۲۳ فقره سرقت در شهرستان دزفول اعتراف کردند.

سرهنگ روح اله گراوندی می گوید: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری‌های ۱۲ و ۱۴ فرماندهی انتظامی دزفول حین اجرای طرح‌های پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه‌های استحفاظی خود با سارقان سیم برق مواجه شدند که پس از بی‌توجهی آنها به اخطار پلیس با وسایل نقلیه خود( موتورسیکلت بدون پلاک و خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای با پلاک مسروقه) از محل متواری شدند.

به گفته فرمانده انتظامی دزفول، ماموران پلیس حین ماموریت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت وسایل نقلیه با سلاح کلاشنیکف سازمانی تیراندازی و آنها را متوقف کردند که یک نفر از سارقان زخمی و سه نفر دیگر دستگیر شدند.

این مقام مسئول از کشف و ضبط  آلات سرقت مانند قیچی‌های سیم بر، سیم برق سرقتی، پلاک‌های سرقتی و جعلی، دیلم، دستکش و ... از سارقان خبر داد.

به گفته سرهنگ گراوندی،  متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده پلیسی به ۲۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارقان دارای سوابق کیفری هستند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و حسب دستور دادستان دزفول تحت نظر قرار گرفتند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اینا رو ازاد نکنید تو رو خدا وقتی سابقه داره برای چی باید ازاد بشودند باز خراب کاری کنن اسایش نداریم از دست این دزدها .اخه چقدر باید استرس بکشیم