با توجه به فعال نشدن استخر

شناگران سربیشه آب نمی بینند

تنها استخر شنای شهرستان سربیشه با گذشت ۲ سال از بهره برداری آن هنوز شناگری به خود ندیده است.

 استخر شنای سربیشه ۲ سال گذشته با حضور وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح رسمی شد.

ولی به علت همه گیری ویروس منحوس کرونا درب آن از همان زمان تا کنون به روی ورزش دوستان بسته ماند.

یکی از شهروندان سربیشه گفت: آب‌های استخر گندیده و کف آن را لج گرفته است.

با توجه به کم شدن کرونا و باز شدن استخر‌های شنای شهرستان‌های استان متاسفانه در سربیشه هنوز استخر بازگشایی نشده است و جوانان حتی یک بار هم به این استخر نرفته اند.

مسئولین ورزش و جوانان این شهرستان می‌گویند: درب این مجموعه پس از انجام سرویس‌های فنی و واگذاری به بخش خصوصی در اسرع وقت بازگشایی می‌شود.

کهنسال سرپرست اداره ورزش و جوانان سربیشه گفت: اینکه ۲ سال از افتتاح ان گدشته یک سری فیلتر باید تعویض شود و خریداری فیلترهاو تجهیزات و تاسیسات زمانبر است

او گفت: از زمانی که تجهیزات به دست ما برسد یک هقته پس از آن استخر بازگشایی می‌شود

شهروند سربیشه ای گفت: ما که‌پیر شدیم و فرزندمان بزرگ شدند چه زمانی قرار است این استخر به درد مردم بخورد.

او بسیار از مسئولین ورزش و جوانان گلایه مندیم زیرا یک دهه برای راه اندازی استخر به ما قول دادند اما هنوز قابل استفاده نیست.

از اوایل دهه ۹۰ که مراحل ساخت این پروژه پر فراز و نشیب آغاز شد دغدغه مردم را از رسانه ملی منتشر کردیم و تا به سرانجام رسیدن این طرح رسانه پیگیر خواهد بود.

بیش از یک دهه است که اهالی شهر سربیشه چشم انتظار به سرانجام رسیدن این طرح ورزشی هستند و باید دید درب این مجموعه چه زمانی به روی علاقه‌مندان این رشته ورزشی باز خواهدشد

خسروی رئیس اداره ورزش و جوانان استان گفت: کرونا باعث تعطیلی بسیاری از اماکن شد و با توجه به اینکه نیرو‌های متخصص فنی باید از هر مجموعه بازدید داشته و  بررسی شود ،

او گفت: نیروی متخصص فنی در شهرستان سربیشه نداریم و تنها از یک نیروی متخصص در فردوس کمک گرفته ایم و استخر‌های شهر‌های فردوس، قاین و سرایان راه اندازی شده و انشالله مسائل فنی این استخر هم فردا در سربیشه بررسی می‌شود.

خسروی گفت:باتوجه به اینکه آب مدتی در انجا راکد بوده باید مخازن و سیستم های تاسیساتی که دچار مشکل شده ، سرویس و تمیز شود

رئیس اداره ورزش و جوانان استان گغت: انشالله پیش بینی می کنیم تا ۲ هفته دیگر این استخر به بهره برداری برسد، اما با توجه به اینکه برای کار تاسیساتی نمی‌توان زمان تعیین کرد شخصا چهارشنبه شب از نزدیک در محل حاضر می‌شوم تا مشکلات تا بررسی کنم.

استخر به عنوان مهم‌ترین زیرساخت ورزش شنا محسوب می‌شود که هر قدر مجهزتر باشد می‌توان انتظار بیشتری از تربیت قهرمانان ملی در این حوزه داشت.

برچسب ها: استخر ، استخر شنا ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار