مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با جدیت در کمیته امداد دنبال می‌شود.

صالحی گفت: تکریم نیازمندان از اولویت‌های رفتاری کارکنان کمیته امداد بوده و به همین منظور و اعمال مدیریت صحیح در این بخش و تسریع در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، اجرای نظام مددکار محوری و استقرار میز خدمت در دفاتر کمیته امداد استان زنجان از اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده و با همین رویکرد پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با جدیت در این نهاد دنبال می‌شود.

او می گوید: رسالت اصلی کمیته امداد مقابله نظام‌مند و هدفمند با پدیده اجتماعی فقر با نگاه و راهبرد توانمندسازی و فراهم کردن زمینه استقلال اقتصادی و معیشتی اقشار نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور ارزیابی استحقاق متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد و ارائه خدمات به افراد واجد شرایط، تمامی درخواست‌های واصله از طریق مددکاران خانواده و کارشناسان مربوطه با سرعت و دقت بررسی و پاسخگویی لازم انجام می‌شود.

او می گوید: در کنار مراجعه حضوری افراد برای دریافت خدمت از این نهاد، پذیرش درخواست‌های مردمی به صورت غیر حضوری از طریق سامانه‌های الکترونیکی راه اندازی شده از اقدامات حوزه پذیرش ومددکاری در این بخش است.

به گفته صالحی سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد (سخا) با هدف تسهیل در روند رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی وکاهش مراجعات حضوری برای دریافت خدمت از اقدامات این نهاد در این بخش بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.