هافبک ملی‌پوش پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد و رفیعی به جمع سرخپوشان بازگشت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، میلاد سرلک و باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات بر سر قرارداد جدید به توافق رسیدند. به این ترتیب همکاری برای یک فصل دیگر ادامه خواهد داشت.

این بازیکن ۲۷ ساله در شهریور سال ۱۳۹۹ با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان ملحق شد و در این مدت در نزدیک به ۸۰ مسابقه داخلی و آسیایی، سرخپوشان ایران را همراهی کرده است.

میلاد سرلک بعد از تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد من یک ساله است، ان‌شاالله باز هم تمدید خواهم کرد، زیرا باعث افتخارم است که در خدمت پرسپولیس باشم.

سرلک درباره اینکه شنیده می‌شود از تیمی قطری هم پیشنهاد داشت، گفت: نه، هیچ صحبتی نبود.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درباره تیپ خاص خود در زمان تمدید قرارداد با این تیم گفت: زمانی به بهترین تیم آسیا می‌آیید، باید بهترین لباس خود را هم بپوشید.

همچنین سروش رفیعی که در تابستان ۱۳۹۸، از پرسپولیس جدا شده بود بعد از سه سال دوری، با قراردادی دوساله برای فصل آینده بار دیگر به جمع سرخپوشان ایران بازگشت.

این بازیکن ۳۲ ساله، اولین بار در زمستان سال ۱۳۹۵ برای نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان پیوست. او در پایان آن فصل به لیگ ستارگان قطر رفت تا پس از یک فصل حضور، دوباره به پرسپولیس بازگردد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در عمل بازگشت او را تا پایان نیم فصل به تعویق انداخت. رفیعی در پایان آن دوره رقابت‌ها با تصمیم گابریل کالدرون در حالی که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، مجبور به جدایی شد.

سروش رفیعی حالا پس از سه سال بار دیگر پیراهن پرسپولیس را از آن خود کرده است.

او که سابقه ۲۷۷ مسابقه در لیگ برتر را دارد تا کنون بیش از ۴۰ بازی هم برای سرخپوشان ایران انجام داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار